Deutsche Bank Search
Primary Navigation:

Merk & Missie

Onze missie

Wij streven ernaar om wereldwijd de meest toonaangevende aanbieder van financiële oplossingen te zijn en daarbij duurzame waarde te creëren voor onze klanten, aandeelhouders, medewerkers en voor de samenlevingen waarin wij actief zijn.

Onze waarden

  • Performance
    Wij zetten ons in voor een resultaatgerichte cultuur
  • Trust
    Wij gedragen ons betrouwbaar, eerlijk en oprecht
  • Teamwork
    Wij doen ons voordeel met de diversiteit van ons bedrijf en onze medewerkers door samen te werken om succes te behalen
  • Innovation
    Bestaande conventies dagen wij uit voortdurend uit, om nieuwe oplossingen te ontwikkelen en om te voldoen aan de wensen van onze klanten
  • Client Focus
    Wij plaatsen klanten centraal in onze activiteiten; zij bepalen alles wat wij doen

Onze belofte

Wat onze stakeholders mogen verwachten van ons merk:

  • Verantwoordelijkheid nemen
    Vandaag handelen en denken aan morgen, transparant zijn en leiderschap tonen.
  • Relevante oplossingen voor klanten bieden
    Het begrijpen van de behoeften van onze klanten, waarde toevoegen en het bouwen aan onderling vertrouwen en langdurige partnerships
  • Uitblinken
    Van het ontwikkelen tot het uitwerken van ideeën, in advies, producten

Ons merk

Deutsche Bank heeft een helder profiel: zij staat voor presteren, zowel binnen de bank als daarbuiten. De combinatie van passie en zorgvuldigheid bepaalt onze prestatie en geeft ons het zelfvertrouwen om nieuwe wegen in te slaan. Wij kijken verder dan vanzelfsprekende oplossingen en ontwikkelen nieuwe oplossingen voor iedereen die met ons samenwerkt.

De historie van ons logo






BrandSpace

De Deutsche Bank ‘BrandSpace’ in Frankfurt am Main, nodigt iedereen die interesse heeft in Deutsche Bank uit, om de bank, haar plek in de wereld en haar mensen in een nieuw licht te bekijken. Op levendige wijze wordt het merk in al haar dimensies getoond, waarbij traditionele zienswijzen worden uitgedaagd en nieuwe perspectieven worden geboden.

BrandSpace Explore
 

Footer Navigation:
Last Update: 18.10.2012
Copyright © 2013 Deutsche Bank AG, Frankfurt am Main