Deutsche Bank Search
Primary Navigation:

    'Marktvoorsprong creëren door voortdurend te innoveren'

    De herfinanciering van Van den Bosch Transporten

    Het Brabantse Erp is al ruim vijftig jaar het kloppend hart van transportbedrijf Van den Bosch. In 2011 formuleerde het familiebedrijf een ambitieuze groeistrategie met als speerpunten verdere specialisatie in intermodaal transport, uitbreiding naar nieuwe markten en het verder verbeteren van performance door innovatie. Een mijlpaal in de realisatie van die agenda was de herfinanciering met Deutsche Bank eind 2014. Drie stakeholders gaan in de Van den Bosch Experience in gesprek over de totstandkoming van de herfinanciering, geïntegreerde oplossingen en Afrikaanse expansie.

    September, 2015

    Ruud van Haperen: ‘De Van den Bosch Experience geeft bezoekers letterlijk een kijkje in de container. Wat zijn de reacties op wat ze hier te zien krijgen?’
    Rico Daandels: ‘In de Experience ontvangen we klanten en leveranciers van over de hele wereld. In een verrassende setting brengen we onze business tot leven en geven we onze relaties een beter beeld van onze dienstverlening. We bieden maatwerkprogramma’s aan op specifieke thema’s, zoals verzegeling van transportapparatuur, heating en kwaliteitsbeheer. Relevante thema’s uit onze tak van sport. Natuurlijk is er ook tijd voor ontspanning met als absolute favoriet het rijden met de vrachtwagen. We zorgen ervoor dat gasten altijd met een goed gevoel weggaan uit Erp.’

    Footer Navigation:
    Last Update: 29.11.2016
    Copyright © 2018 Deutsche Bank AG, Frankfurt am Main